Sunday, January 30, 2011

harapan yang tak pernah padam..

malam ini terlalu terang
walaupun sepi tapi penuh dengan kenangan
terlalu sayang untuk aku tinggalkan semua ini
kepada insan yang aku agungkan
jangan putus harapan
teruskan hidup tanpaku disisi
binalah satu kehidupan yang tiada tandingannya dan tiada ternilainya
aku hanya seketika disini menunggu waktu
pada malam ini
saat ini dan kenangn hebat ini
aku aku bawa di dalam hati ini terbang jauh
lebih jauh dari angkasa
lebih jauh dari cakerawala ini
untuk menemui Dia Yang Satu
pejamkan matamu jika merindui wajahku
untuk si dia yang aku cinta
cinta dan sayangku tidak akan pernah padam
buatlah aku tersenyum
dengan bahagiakan dirimu
pejamkan matamu aku pasti disisi
untuk dikau kasih
ku curahkan cinta suci
yang tak mungkin terpadam
akan terus membara
bahagiakan dirimu
disaat ku tersenyum
pejamlah matamu
jika rindukan wajahku
janjiku kepadamu
aku pasti disisi
ku ingin kau tahu
i need u! i miss u! i love u!


mood: jiwangss

No comments:

Post a Comment