Sunday, August 12, 2012

kedai sebelah..

Ola..
hehe..

dsbbkan kebosanan yg melampau msk keja pgi nie..
meh nak story sket sal mamat kedai sebelah kat tmpat keje aku nie..
( p/s : i don't have any intention..its just for fun )

;p

dulu masa 1st day ak msk keja kat cni
( 15july2012)
time nak msk kedai
aku pun lalu la kat depan kedai sebelah nie..
nak buat macam mne..
dah memang akan jmpa kedai die dulu b4 kdai aku..
thu tak...
MasyaAllah..
kerek gle nak mmpos lah mamat nie..
mcm nak BALING KASUT ja tegk muka dia ushar org..
berlarutan lah sampai 2 minggu mcm tu..
sampai lah 1 hari nie turn aku bukak kedai..
pagi tu aku sesorang jew..
mcm mne tah..
kunci kedai wathal..
x leh nak bukak..
dah le mase tu aku 1st time bukak kedai sendiri..
nak buka x boleh2..
kalo x buka "box" tu x leh nk tekan button untuk naikkan pintu depan nie..
nak jadikan cite..
mamat nie ngah cleaning kdai n ngah susun2 barang..
ye le..
nk mula niaga
(eh jap..niaga ke??die pusat service center..xpe la..niaga pon boleh..;p)

ak pun wat2 x nmpk je die sebelah nie smpai la aku degar de suara cakap..
" boleh ke tu?? "
then aku jawab
"err..nth la..dari tadi try x boleh2.."
haha..
die pun nan slumber minx kunci n x leh blahnye senang pulak die bukak..
malu seyy..
 "Oh! My HERO!"
hahaha..
entah pape je..;p..

start hari tu..
baru la lalu je dpn kedai atau die lalu depan kdai aku..
die mule senyum..
x taw la die senyum sbb tingat 
slalu lak sme kaler bju nan dieh..
*bonus tuu..hahahaha!!

ingatkan da x reti senyum..
bahahahahaha....
keep on SMILING BRO..
u have a sweet smile..
(sweet ker?? erkk.. boleh laaa)

tu je nak cite..
hehe..
daa~~~

No comments:

Post a Comment