Tuesday, September 25, 2012

.: Raya 2012 :.

Assalamualaikum..
ola!
hehe..
maap le sbb post b4 niey agak kasar bunyinye..
da geram sangat seyhh..
ok ok..
post kali nie na story sal raye thn nie..
walaupun dh sebulan berlalu....
nak cite jugak!
hahah
;p

1st Syawal :

after ask for forgiveness from my father that morning..
our 1st destination was Syaf's house..
droppin by her house 1st when on our way to my late mom cemetery..
dah alang2 rumahnye one way nak g ke kubur mak so singgah dulu..
tu pun jap je..
after that...
we went to Masjid Permatang Pasir to visit my mom cemetery...
its difficult to describe how i feel on that time..
hmm..
this Syawal i'm celebrating with my father only..
my sister was in kl..
working..
then we went to Tok Lang's house...
chit chatting..eatinggg..bla bla bla -ing..
then we went to my Mak Ngah house..
kami tak lama pun kat sana sebab da janji dengan Bid & family nak jumpa kat rumah Mama Riena and Bapak Ari a.k.a my aunt and my uncle on my father's side..
dalam pukul 3 macam tu..
semua da bkumpul kat rumah my aunt..
riuh gile bila Bid's family, Kak Atie's family, Uncle Ari's and my family bergabung..
hahah..
tunggu nak pecah je rumah tu dengan gelak kami yg x engat..;p
seriously..
happening n naik pening dengan telatah masing-masing..
hahah..;p






these is only a part of us..
lepas Bid & family balik..
we r still at my uncle's house lepakRaya-ing..
kena BULI dengan my couz lagi..
macam-macam hal lah senang kata bila dah berkumpul semua...
heheheeh..
my 1st Syawal for this year ends at my uncle housie...

2nd Syawal :


CAK!!
ok..raya kedua pun CUTI lagi..
so..
our destination 4 da day to Sabidi's hommie..


me and abah PINK-ish sangad on that day..
weee~~


chit chatting..gossipping~~~~
as usual lah kannnn.... ;p


oh!
x lupa jugak activity 4 da dayyy..
MAKAN!!
all u can eat..;p


us!
after lepakking 4 soo long at sabidi's hommie..
malam tu i've join Iznie and her mommy barbecue-ing at Iz's aunt housie..
sorry xde gambar want to display over here..
so sad coz i didn't snap any picture that night using mine..
but still..
m having so much fun there with my father and them..
tq for inviting us 4 joining u guys!
:)

3rd Syawal :

Raya ketiga..
m spending my raya with my HighSchoolian mates..
me and syaf went to Sarah Mohd hommie..
still no picture to share..
huhuhu..
funny things happen that day..
we LOL alot that day..
MISS LOL-ing with u guys!!
after Sarah's house, we went to Syaf's place pulak..
borak punya borak.
sedar2 da tengah malam..
huhu..
masa sangat mencemburui kami..
huhuhuhu

4th Syawal :

my last day untuk cuti Raya..
menghabiskan masa di rumah kakak ku Atie Sandy!!
openhouse di rumah beliau..
ade tema pakain oke!
temanya : MERAH&HITAM
fav colour aku!!
:)


me and sabidi..
muke senyum ta bpe nak ikhlas sbb esonye 2-2 da kne msk keje..;p


with nazrin musuk! ;p
ikut dan die je nak pgl ak mcm2..
kejap "akak" kejap "aunty" sbb kat bid diorg pgl "uncle bid"
haha..
ikut suke ko la dik..
jgn pgl bukan2 sudah..
:)


zarwan..narin..me


ta ketinggalan my abah!
:)


penoh!
;p




tangan kebahu mata keatas
;p


seSibuk mne pun..
masih sempat na snapping picture..
we love doing that..
;p

***********

thats all peeps..
i never thought m going to spend my raya that way..
it was awesome & very meaningful..
love u guys!!
thanks sbb buat raya kali nie yg pada mulanya ak nan abah xde semangat nak celebrate ray feel very happy celebrating it this year..
may ALLAH S.W.T bless u gus 4 making us happy..
*mwahx!

No comments:

Post a Comment