Thursday, March 24, 2016

.: aku :.

aish..
macam kekok pulak nk mengarang..
dah lama sangat x post apa2..
just..
sibuk dengan keadaan..
last post pun 2014..
itupun sbb assignment ha..

HIDUP aku??

entah la
bak kata pepatah
(pepatah ke?? lantaklah ni blog aku)
" tak pasti apa yg aku rasa: sakit atau sudah biasa disakiti "
life..
biasa lah..
mesti ada up and down kan??
3 tahun lalu aku pernah naik 1 status ni kat FB todays date :
"In three words I can sum up everything I've learned about life. It goes on."
soo..
by hook or by crook
redah sajalah!!
^_^

STUDY aku??

syukur Alhamdulillah
setelah bertarung 3.5 tahun dengan sahabat seperjuangan..
kami berjaya mengharungi suka duka bersama..

LOVElife aku??

complicated
tu je mampu cakap

sooo..
overall ttg aku yg ak boleh simpulkan..
ak just BERSYUKUR
dengan stiap ap yg jd..
tipulah kalo at 1 point korg x pnh ase nak give up kan??
aku manusia
kadang2 dgn faktor2 ttntu buat thoughts berubah2 tmbah pada bnda yg kita sndiri x sure..
dengan itu..
Live Life to The Fullest
^_^

notakaki : adakah aku akan bergiat aktif balik dlm blogging?? we'll see :)

No comments:

Post a Comment